Efter at Christian Taasti havde prøvet vores prisberegner, tog vi kontakt til ham for at drøfte hans behov. Han forklarede, at selvom brandet Klitmøller Rig Wear stod stærkt, havde han brug for hjælp til online markedsføring. Udfordringen lå i at få brandet ud på de rette kanaler og nå den rigtige målgruppe. Vi blev derfor enige om at fokusere på at optimere deres digitale tilstedeværelse og målrette markedsføringen for at øge brandets synlighed og tiltrække flere kunder.
For at optimere Klitmøller Rig Wear’s online tilstedeværelse blev det besluttet at opbygge en ny webshop i Shopify. Den tidligere webshop havde begrænsninger i forhold til konvertering, hvilket gjorde det nødvendigt med en opgradering. Med det nye design og de opdaterede funktioner er Klitmøller Rig Wear nu bedre rustet til at imødekomme nutidens designstandarder og sikre en moderne og effektiv brugeroplevelse.
De unge gutter hjælper med alt det med data og webshop som en selvstændig har svært ved at nå selv i det daglige.
De er fleksible og hurtige i opgaveløsninger uanset om det er aften eller weekend. Det er virkeligt noget der betyder noget at man altid kan regne med dem.
Christian Taasti
Ejer af Klitmøller Rig-Wear
Klitmøller Rig Wear er en dansk virksomhed, der specialiserer sig i at skabe bæredygtigt og holdbart tøj og outdoor-udstyr, inspireret af den globale surf- og strandkultur. Produkterne designes i Danmark med fokus på miljøvenlighed og funktionalitet, hvor genanvendte materialer som plastik og deadstock bruges i produktionen. Klitmøller Rig Wear valgte os som deres samarbejdspartner på grund af vores fleksibilitet og vores tilgang til deres markedsføring.
Automated page speed optimizations for fast site performance